wtorek, 3 lipca 2012

Biżuteria to moja obsesja. Uwielbiam ją kupować, niekoniecznie nosić ;) Wczoraj wieczorem postanowiłam poszerzyć swój "arsenał" pięknych i modnych w tym sezonie naszyjników. Poszukiwania rozpoczęłam w sklepach on-line. Postawiłam na: 

bershka.com 
pullandbear.com

Mając na uwadze niedawno rozpoczęte promocje chciałam upolować kilka zdobyczy, niekoniecznie upatrzonych wcześniej.

I co?

Spóźniłam się!

Większość ciekawych naszyjników oferowana w sklepach on-line znalazła swoich właścicieli.

Moja żyłka poszukiwacza skarbów nie pozwoli mi tak pozostawić tego problemu, zwłaszcza, że nastawiłam się na nowe cudo. 

Dlatego stawiam na BONARKA CITY CENTER :)



Dlatego dziś zapraszam was na 1 poziom BCC gdzie odnaleźć możecie takie cuda:


Powodzenia w tropieniu trendów :)
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz