sobota, 21 lipca 2012

Wszyscy pytają mnie dlaczego wybrałam Bonarkę. A wyjaśnienie wcale nie jest takie łatwe. 
Za wybór ulubionego centrum handlowego odpowiada szereg małych rzeczy, a jednak bardzo istotnych. Takich jak położenie, atmosfera miejsca, ilość i jakość przedstawionych usług, ich dostępność. A również muzyka, która towarzyszy nam przez cały czas poszukiwanie trendów, i nie tylko. 

Niebywałym atutem Bonarki jest duże kino Cinema City, a także miejsca, gdzie można coś zjeść i wypić (pyszną kawę w coffee heaven). 

Zaletą Bonarki jest również to, że wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów oferując różne bezpłatne warsztaty artystyczne dla małych i dużych. Proponuje konkursy, loterie i rabaty ("rabatomat to nie jeż").

A przede wszystkim jest to świetne miejsce dla modowych maniaków :) Największa liczba sklepów z ubraniami, dodatkami i butami. Również sklepy, których nie ma w innym miejscu w Krakowie, a tylko w Bonarce, takie jak: TK Maxx, Takko Fashion, Tru Trusardi, Centro, Quazi, Tom Tailor, S.Oliver, Mohito czy Top Secret.
I to jest główny powód dla którego wybieram zakupy z BONARKĄ.



A Ty, dlaczego wybierasz Bonarkę? 




4 komentarze:

  1. Nie wejdę tu już ani razu dopóki nie zniknie ta przeokropna szata graficzna. Piszesz o modzie, a styl tej strony jest beznadziejny. Wcale nie zachęca do wchodzenia;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt cię nie zmusza. A mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co racja tu racja, weszłam tu zachęcona fanpagiem Bonarki i pomyślałam, że weszłam na blog jakiejś nastolatki...

    Straszna czcionka. Kuje po oczach.

    A z tego co widzę bardzo, bardzo dobrze piszesz, więc szkoda. Jednak pierwsze wrażenie się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę sobie to do serca :) I postanawiam poprawę i zmiany.

    OdpowiedzUsuń